Project 3

18-12-2017

Mijn leerdoel:

Inventiviteit

Ons 3de project is een wedstrijd, namelijk: Eureka!Cup. Onze verantwoordelijkheid is om een app te ontwikkelen die vlees kan scannen. Hierdoor moeten mensen bewust worden van welke voetafdruk ze achterlaten. Ook zijn wij van plan om iets te doen met het ecologisch voetafdruk.

Specifiek: Out of the box denken. 

Meetbaar: Alle ideeën opschrijven en verder ontwikkelen.

Acceptabel: De mensen om me heen zullen mij kritisch beoordelen.

Realistisch: Ja.

Tijdsgebonden: Aan het eind van dit project.


Groepswebstite

STARR


SMART

Situatie: Brainstormen voor het idee

Taak: Openstaan voor elk idee

Actie: Beslissen

Resultaat: De app

Reflectie: Mooie app met geweldige ideeën erin verwerkt

EurekaDay


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin