Project 1

21-12-2017

Decathlon:

Op het Technasium voeren wij projecten uit die we krijgen van verschillende opdrachtgevers. Het eerste project van mijn Technasium Carriére kregen wij van Decathlon. We moesten een nieuwe of verbeterde tent maken.

De Tent:

De Tent die mijn team heeft ontworpen is een verbeterde tent. Wij hebben de passer-tent ontworpen. De passer-tent is verschuifbaar. De 4 stokjes rondom de middelste stok kun je schuiven. Stel dat je een weekje gaat kamperen en je bezoek krijgt, is een benauwde, kleine tent totaal niet handig. De stokjes kun je uitschuiven en zo creëer je meer ruimte. De schaal van deze tent is 1:20.

Drie ideeën voor een tent:

Voor de uiteindelijke tent moesten wij drie ideeën gaan brainstormen. Wij bedachten de volgende drie tenten.

-Passertent

-Bomentent

-Tunneltent

Schaal: 1:20

Leerdoel:

Mijn leerdoel van dit project is het leren samenwerken. Het is best lastig om verschillende ideeën in één model uit te werken. Maar toch is het mij en mijn team gelukt! Wij zijn hartstikke tevreden met het schaalmodel. 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin